Συχνές ερωτήσεις

Γενικές Πληροφορίες

Ποιος είναι ο ιδιοκτήτης της Omiana; Ποια είναι η ιστορία σου;

Ευχαριστούμε που ρωτήσατε - μας αρέσει να μοιραζόμαστε την ιστορία μας και να συνδεόμαστε με τους πελάτες μας! Η Omiana είναι μια μικρή, οικογενειακή επιχείρηση στις ΗΠΑ. Είμαστε μια ανεξάρτητη, μπουτίκ μάρκα που έχει εμμονή με την τέχνη της δημιουργίας εκπληκτικών, φυσικά απαλών, καθαρών καλλυντικών και προϊόντων περιποίησης δέρματος για τους γνώστες των συστατικών.

Ελπίζουμε να νιώσετε μια σύνδεση με τα ιδανικά και τη φιλοσοφία των προϊόντων μας.

Για να μάθετε περισσότερα, ανατρέξτε στην ενότητα Η Αποστολή μας.

Μπορώ να βρω την Omiana στα καταστήματα;

Προς το παρόν, είμαστε διαθέσιμοι μόνο online. Κατανοούμε ότι οι ηλεκτρονικές αγορές μπορούν να είναι μια χώρα για τους τολμηρούς, γι' αυτό και έχουμε μια τόσο φιλική Πολιτική Ανταλλαγών και Επιστροφών για εσάς!

Μπορώ να αγοράσω μια δωροκάρτα;

Μπορείτε να αγοράσετε μια δωροκάρτα στις ακόλουθες αξίες: 15$, 30$, 50$, 100$, 150$

Εάν μία από αυτές τις τιμές δεν ταιριάζει με αυτό που ψάχνετε, μπορείτε να αγοράσετε πολλές δωροκάρτες σε χαμηλότερη ονομαστική αξία για ένα προσαρμοσμένο ποσό. Ο παραλήπτης του δώρου μπορεί να χρησιμοποιήσει πολλές δωροκάρτες κατά την ολοκλήρωση της αγοράς.

Αγοράστε δωροκάρτες εδώ .

Λογαριασμοί & Παραγγελίες

Τι γίνεται αν δεν θέλω να λαμβάνω διαφημιστικά email;

Κατά καιρούς, θα λαμβάνετε email από εμάς σχετικά με το πρόγραμμα. Εάν προτιμάτε να μην λαμβάνετε πλέον τέτοιου είδους email, κάντε κλικ στο κουμπί «Διαγραφή» όταν λάβετε το επόμενο email.

Ποια είναι τα οφέλη από τη δημιουργία ενός λογαριασμού;

Υπάρχουν πολλά οφέλη από τη δημιουργία ενός λογαριασμού στο Omiana.com! Μπορείτε να παρακολουθείτε τα αγαπημένα σας προϊόντα δημιουργώντας μια λίστα επιθυμιών, την οποία μπορείτε επίσης να μοιραστείτε με άλλους για ιδέες δώρων. Μπορείτε εύκολα να έχετε πρόσβαση στις προηγούμενες παραγγελίες σας και κατά την ολοκλήρωση της αγοράς, οι σχετικές πληροφορίες θα είναι προσυμπληρωμένες για να εξοικονομήσετε χρόνο.

Μπορώ να εφαρμόσω πολλαπλές εκπτώσεις στην παραγγελία μου; Γιατί δεν ισχύουν;

Ο ιστότοπός μας επιτρέπει έναν κωδικό προσφοράς ανά παραγγελία. Αυτοί οι κωδικοί περιλαμβάνουν πόντους επιβράβευσης, ποσοστιαίες εκπτώσεις, κωδικούς δωρεάν αποστολής περιορισμένης διάρκειας και δώρα με την αγορά. Εάν έχετε δωροκάρτα ή πίστωση καταστήματος, αυτός ο κωδικός μπορεί να συνδυαστεί με έναν επιπλέον κωδικό προσφοράς. Οι κωδικοί έκπτωσης μας θα ισχύουν μόνο για εμπορεύματα σε πλήρη τιμή και δεν θα ισχύουν για προϊόντα που έχουν ήδη έκπτωση, όπως δώρα, σετ πακέτων κ.λπ.

Μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν ή να αλλάξω την παραγγελία μου;

Μόλις ολοκληρωθεί η παραγγελία, δεν μπορούμε πλέον να την τροποποιήσουμε ή να την ακυρώσουμε. Εάν παραγγείλατε ένα προϊόν που δεν θέλετε, έχουμε μια εξαιρετική πολιτική επιστροφών !

Αποστολή & Παράδοση

Η παρακολούθηση δείχνει ότι η παραγγελία μου παραδόθηκε, αλλά δεν την έχω παραλάβει ακόμα.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με τους γείτονές σας, το γραμματοκιβώτιό σας, μέσα σε ένα ανοιχτό γκαράζ, δίπλα σε έναν θάμνο κ.λπ. Περιστασιακά, ο ταχυδρόμος σας μπορεί να επισημάνει κατά λάθος τα πράγματα ως παραδομένα πριν φτάσουν στον τελικό τους προορισμό. Γενικά, εάν ένα αντικείμενο αναφέρει ότι παραδόθηκε αλλά δεν έχει εμφανιστεί ακόμα, θα φτάσει εντός 48 εργάσιμων ωρών.

Πόσο χρόνο διαρκεί η επεξεργασία της παραγγελίας και η αποστολή;


Πόσο χρόνο διαρκεί η επεξεργασία της παραγγελίας και η αποστολή;

Από πού κάνετε αποστολές;

Αποστέλλουμε από το Laguna Beach, Καλιφόρνια, ΗΠΑ

Ποιες είναι οι χρεώσεις αποστολής; Υπάρχει ΔΩΡΕΑΝ αποστολή;

Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται κατά την ολοκλήρωση της αγοράς. Γίνετε μέλος του ενημερωτικού δελτίου για να λαμβάνετε δωρεάν προσφορές αποστολής κάθε μήνα για οποιοδήποτε μέγεθος παραγγελίας. Δωρεάν αποστολή USPS για εγχώριες παραγγελίες άνω των 75 $.

Αποστέλλετε σε ταχυδρομικές θυρίδες ή σε θυρίδες APO;

Ναι, σίγουρα το κάνουμε!

Σε ποιες τοποθεσίες εκτός ΗΠΑ αποστέλλει η Omiana;

Οι διεθνείς προορισμοί αποστολής της Omiana ποικίλλουν και μπορούν να περιλαμβάνουν αρκετές τοποθεσίες εκτός ΗΠΑ, ανάλογα με τις πολιτικές αποστολής και τις τρέχουσες ρυθμίσεις τους. Είναι καλύτερο να ελέγξετε τον ιστότοπό μας ή να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών για τις πιο ενημερωμένες και συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με τους προορισμούς αποστολής.

Πόσο είναι οι διεθνείς δασμοί;

Οι δασμοί υπολογίζονται με βάση την τοποθεσία σας και θα εφαρμοστούν κατά την ολοκλήρωση της αγοράς. Οι δασμοί για τις διεθνείς παραγγελίες καταβάλλονται στην τοπική αυτοδιοίκηση και δυστυχώς είναι πέρα από τον έλεγχό μας.

I received the wrong product. What can I do?

In the event that any of the products you received are incorrect, please contact Anthea Organics customer service by phone at 2311 261042 or by email at contact @antheaorganics.gr .

  • What is the shipping cost?
  • 3 euros for Greece + 2.3 euros cash on delivery
  • 12.5-24.5 euros Zone 1-4 for Europe
  • Rest of the world 15.5 euros

How long will it take for my order to be delivered?

  • SHIPMENTS WITHIN GREECE 1-2 days by UPS courier
  • SHIPMENTS TO CYPRUS 3-4 days UPS
  • SHIPMENTS TO EUROPE 4-6 days UPS 
  • INTERNATIONAL SHIPMENTS 15-20 days with ELTA national mail

How can I track my order?

You can track the progress of your order by logging into your Account. If you have placed an order as a guest, you will receive an email informing you of the status of your order.

What if the product I want to purchase is out of stock?

If the product you want is in stock, you will be informed via email about its availability.

What if the product I want to purchase is not available?

In case the product you want is not available, you will be informed via email. If you have already placed your order and the product is not available, you have the right to cancel your order or place it for all the products that are available.

Do product prices include VAT?

Yes. All prices listed include 13% VAT.

Επιστροφές & Ανταλλαγές

Πώς λειτουργούν οι επιστροφές και οι ανταλλαγές;

Όταν επιλέξετε την υπηρεσία Re:Do Free Returns + Package Protection στο καλάθι σας πριν από την ολοκλήρωση της αγοράς, θα καλύψουμε το κόστος της ετικέτας αποστολής επιστροφής. Αυτό το πλεονέκτημα σάς επιτρέπει να επιστρέψετε οποιαδήποτε προϊόντα στην παραγγελία σας για ανταλλαγή ή πίστωση καταστήματος χωρίς επιπλέον χρέωση. Για ανταλλαγές, θα καλύψουμε επίσης το κόστος αποστολής για την αποστολή του προϊόντος αντικατάστασης πίσω σε εσάς. (Λάβετε υπόψη ότι αυτή η υπηρεσία είναι προς το παρόν διαθέσιμη μόνο στις ΗΠΑ, αλλά σχεδιάζουμε να την επεκτείνουμε σύντομα στον Καναδά, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρωπαϊκή Ένωση.)

Ακολουθεί ένας σύνδεσμος για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων μας. Μπορείτε να στείλετε το προϊόν πίσω εντός 30 ημερών από την ημερομηνία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας. Το προϊόν μπορεί να δοκιμαστεί προσεκτικά!

Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι έχει απομείνει τουλάχιστον το 90% του προϊόντος. Φυσικά, πρέπει να το απορρίψουμε, αλλά αυτός είναι ένας τρόπος με τον οποίο οι υποστηρικτές μας δείχνουν σεβασμό για αυτήν την φιλική πολιτική.

Δωρεάν Αποστολή Επιστροφής: Είμαστε στην ευχάριστη θέση να προσφέρουμε στους πελάτες μας την επιλογή δωρεάν αποστολής επιστροφής τόσο για ανταλλαγές όσο και για επιστροφές, χωρίς χρεώσεις επαναποθήκευσης. Για να επωφεληθείτε από αυτό, μπορείτε να πληρώσετε μια μικρή χρέωση κατά την αγορά, η οποία σας δίνει το δικαίωμα δωρεάν αποστολής επιστροφής για τη συγκεκριμένη παραγγελία. Δεν αφαιρείται χρέωση επιστροφής από το συνολικό ποσό επιστροφής χρημάτων. Εάν δεν έχετε αγοράσει το Re:do, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την πύλη επιστροφών μας και να αγοράσετε μια ετικέτα επιστροφής με έκπτωση.

Εδώ είναι ένας σύνδεσμος προς την Πύλη Επιστροφών μας, όπου μπορείτε να ξεκινήσετε και να δείτε επιστροφές.

Ποια προϊόντα δεν είναι επιλέξιμα για επιστροφές;

Τι δεν επιστρέφεται ή δεν είναι επιλέξιμο για πίστωση καταστήματος;

- Δωρεάν προϊόντα, διαφημιστικά είδη, δείγματα, ηλεκτρονικές δωροκάρτες
- Προϊόν που προσδιορίζεται ως τελική πώληση στην περιγραφή/σελίδα προϊόντος
- Προϊόντα που αποστέλλονται πίσω πέραν του χρονικού πλαισίου των 30 ημερών
- Προϊόν Omiana που αγοράστηκε εκτός του Omiana.com, από έναν λιανοπωλητή.
- Το προϊόν έχει υποστεί ζημιά μετά την παραλαβή του σε καλή κατάσταση
- Μερικές Επιστροφές για Σετ Δώρων

Δεχόμαστε καινούργια και ελαφρώς μεταχειρισμένα προϊόντα, αλλά δεν μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές και ανταλλαγές για προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί σε ποσοστό άνω του 90%.

Τα προϊόντα που επιστρέφονται όταν αγοράζονται με ηλεκτρονική δωροκάρτα θα λαμβάνουν πίστωση καταστήματος.

Όπως πάντα, η Omiana υποστηρίζει τα προϊόντα μας, αλλά μόλις παραλάβετε την αποστολή σας σε άριστη κατάσταση, οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί από εσάς δεν θα δικαιούστε δωρεάν αντικατάσταση. Επομένως, εάν χυθεί ορός ή σπάσει ένα δοχείο, καταλαβαίνουμε απόλυτα τον πόνο σας! Η ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας θα χαρεί να σας βοηθήσει να υποβάλετε μια άλλη παραγγελία, αλλά δεν μπορούμε να προσφέρουμε δωρεάν αντικατάσταση αυτού του προϊόντος.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να λάβω την επιστροφή χρημάτων μου;

Όταν στέλνετε ένα προϊόν πίσω, παρακαλούμε να περιμένετε έως και 7 ημέρες για να παραλάβει και να επεξεργαστεί το τμήμα ανταλλαγών και επιστροφών την ανταλλαγή ή την επιστροφή χρημάτων σας. Θα λάβετε μια ειδοποίηση μέσω email που θα σας ενημερώνει ότι η επιστροφή σας έχει διεκπεραιωθεί.

Τι γίνεται αν θέλω να ανταλλάξω με διαφορετική απόχρωση ή προϊόν;

Επιστρέψτε το προϊόν και απλώς συνδεθείτε στο omiana.com και υποβάλετε μια νέα παραγγελία για το προϊόν αντικατάστασης όποτε σας βολεύει. Χρησιμοποιήστε τον κωδικό (ηλεκτρονική δωροκάρτα) για να χρησιμοποιήσετε την πίστωση καταστήματος κατά την ολοκλήρωση της αγοράς. Ξεκινήστε τη διαδικασία ανταλλαγής εδώ.

Ισχύει η έκπτωση στην αρχική μου παραγγελία για ανταλλαγή;

Εάν ξεκινήσετε μια επιστροφή, χάνετε οποιαδήποτε έκπτωση που μπορεί να έχετε χρησιμοποιήσει — αυτή περιλαμβάνει πόντους επιβράβευσης, ποσοστιαίες εκπτώσεις και κωδικούς δωρεάν αποστολής περιορισμένης διάρκειας.

Είναι εύκολο να στείλω πίσω αντικείμενα;

Ναι, πιστεύουμε πως ναι. Απλώς κάντε κλικ στον σύνδεσμο Πύλη Επιστροφών & Ανταλλαγών και ακολουθήστε τις οδηγίες.

Μπορώ να λάβω επιστροφή χρημάτων για το κόστος αποστολής μου;

Ενώ θα σας επιστρέψουμε πλήρως το κόστος του προϊόντος σας, είτε αχρησιμοποίητο είτε ελαφρώς χρησιμοποιημένο, δεν μπορούμε να σας επιστρέψουμε τα έξοδα αποστολής.

Πώς μπορώ να λάβω πίστωση καταστήματος και πώς μπορώ να τη χρησιμοποιήσω;

Για τις ανταλλαγές, η Omiana εκδίδει μια πίστωση καταστήματος με τη μορφή ψηφιακής δωροκάρτας. Η δωροκάρτα είναι απλώς ένας κωδικός που χρησιμοποιείται ως τρόπος πληρωμής κατά την ολοκλήρωση της αγοράς. Το υπόλοιπο της δωροκάρτας μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μελλοντικές παραγγελίες προϊόντων —Δεν υπάρχουν χρεώσεις και δεν λήγουν.

Επέστρεψα μια παραγγελία. Πού είναι η πίστωσή μου;

Όταν στέλνετε ένα προϊόν πίσω, παρακαλούμε να περιμένετε έως και 7 ημέρες για να παραλάβει και να επεξεργαστεί το τμήμα ανταλλαγών και επιστροφών την ανταλλαγή ή την επιστροφή χρημάτων σας. Θα λάβετε μια ειδοποίηση μέσω email που θα σας ενημερώνει ότι η επιστροφή σας έχει διεκπεραιωθεί.

Όταν κάνετε μια ανταλλαγή, θα λάβετε πίστωση καταστήματος με τη μορφή ηλεκτρονικής δωροκάρτας στο email σας. Για επιστροφές, οι επιστροφές χρημάτων στον τραπεζικό σας λογαριασμό ενδέχεται να χρειαστούν έως και 30 ημέρες για να εμφανιστούν.

How do I make iced tea?

Use for each cup, 2-4 g of herbs in room temperature water.

Leave the mixture in the refrigerator for 8-10 hours. Strain and serve. If you prefer it sweet, add a little honey or the amount of sugar you desire.

What is the best way to store my products?

If you want to preserve the aroma and freshness of the products, make sure to store them at room temperature, away from light and moisture.

What is the shelf life of the products?

You can find the expiration date of each product at the bottom of their packaging.

Where can I find the products?

You can purchase our products at one of our partner stores at this link.